Kintantis menininkų sąrašas:
Andrius Rugevičius, Andrius Zakarauskas, Antanas Dombrovskij, Arturas Bumšteinas, Aušra Kiudulaitė, Bartosz Polonski, Benigna Kasparavičiūtė, Dainius Dapkevičius, Darius Mikšys, Domas Noreika, Domas Rūkas, Eglė ir Goda Budvytytės, Gintaras Didžiapetris, Julijus Balčikonis, Jurga Gelucevičiūtė, Justas Liežuvis, Kęstutis Šapoka, Melissa Paulsen, Liudvikas Buklys, Mindaugas Lukošaitis, Noomi Ljungdell, Rafal Piesliak, Rudolfas Levulis, Saulius Ketleris, Stasys Banifacius Ieva, Jurga Juodytė ir Saulius Leonavičius, Tautvydas Bajarkevičius, Titas Silovas, Tomas Martišauskis, Vacys Nevčesauskas, Valdas Stanionis, Vytautas Narbutas, Viktor Tikrai, etc.

„Entuziastai“ yra debiutų psichodelikos paroda, kuri ne tiek stengėsi atskleisti tarp jaunųjų kūrėjų darbų esančius stilistinius, konceptualius ar kitokius skirtumus, kiek kurti naujas jungtis ir rekonstruoja kontekstus. Kartu ši paroda buvo ir naujų pažinčių ar pasimatymų paroda, kurioje keliolika jaunųjų menininkų pristatė specialiai sukurtus, anksčiau užbaigtus, nebaigtus ar jau kitur pristatytus kūrinius. „Entuziastai“ yra debiutų (daugeliu atvejų – kartotinių) tinklas, kuris tiria, kas yra debiutas šiuolaikinio meno scenoje, kai, pavyzdžiui, pop muzikos pasaulyje korporacinės talentų paieškos sistemos debiutų žanrą kasdien išeksploatuoja visose masinėse informacijos priemonėse (vien tik Lietuvos televizijose šiuo metu sinchroniškai vyksta pora jaunųjų talentų paieškos realybės šou)? Ar meno pasaulis taip pat turi naudoti tas pačias žvaigždžių gamybos sistemos strategijas kaip ir pramogų industrija? Taip pat, kiek reikia debiutų, kad taptum žvaigžde ir sugrįžtum, arba, kad nereikėtų grįžti?

Iš menininkams pateiktos klausimų – atsakymų anketos:

Valentinas Klimašauskas: Koks, Jūsų nuomone, yra tipiškas šiuolaikinio meno (kūrinys, autorius, etc.) pavyzdys?
Arturas Bumšteinas: Dmitrij Nagijev „Okna“
Antanas Dombrovskij: Paroda Bismuth Monk, kūrinys: Išjungtas Bismutho video.
Liudvikas Buklys: Wim Delvoe Cloaca – šūdus gaminanti mašina.
Gintaras Didžiapetris: Ką tik pasibaigusi BMW trienalė.
Tautvydas Bajarkevičius: Ryoji Ikeda Matrix.
Tomas Martišauskis: Jeff Koons.
Valdas Stanionis: Gėda ir prisipažinti, bet iki šiol meno istorija aš kaip ir nesidomėjau. Nors po truputį ir piešiau, ir lipdžiau, ir drožiau, netgi mezgiau.

Valentinas Klimašauskas: Koks menininkas ir/ar meno laikmetis jus labiausiai įkvepia?
Bartosz Polonski: Generatyvinis menas http://en.wikipedia.org/wiki/Generative_art, Aesthetics & Computation Group MIT Media Lab.
Andrius Rugevičius: Šitas laikmetis mane įkvepia labiausiai, be abejonės, o prieš tai 1970-ieji ir jų architektūra, inžinerija, elegancija etc. Esu gerokai kvėptelėjęs www.monolake.de.
Titas Silovas: Na, man vis dar patinka Maurizio Cattelan.
Tomas Martišauskis: Rachel Whiteread ir su ja susijusi naujoji britų meno banga.
Kęstutis Šapoka: Norėčiau nugyventi vieną iš gyvenimų XIX a. pr. – vid. Vilniuje, pastudijuoti Vilniaus Universitete kartu su Adomu Mickevičiumi ir jo karta. Tai nereiškia, kad mane įkvepia būtent A. Mickevičiaus kūryba.
Jurga Juodytė ir Saulius Leonavičius: Atskiri autoriai, darbai, mintys nuo 6 dešimtmečio iki dabar, nuo Duchamp‘o iki YBA, nuo to ką matėm iki to ko neatsimenam.

Valentinas Klimašauskas: Kurio kito menininko kūrinio autoriumi arba kokiu autoriumi norėtume būti?
Bartosz Polonski: Norėčiau būti kažkas tarp Harmony Korine ir Zach Liebermann.
Liudvikas Buklys: R.Mutt.1917 m.
Jurga Juodytė ir Saulius Leonavičius: Norėtume išgert su Christo and Jeanne-Claude ir parukyti su Gilbert ir George:)
Gintaras Didžiapetris: Norėčiau vaidinti C.Sherman fotografijose.
Andrius Rugevičius:Norėčiau pabūti Merlinu Mensonu.
Kęstutis Šapoka: Norėčiau pabūti Jurgio Kunčino romanuose kaip vienas jų dalyvių pačiam autoriui to nežinant. Tačiau jo kūrinių autoriumi nenorėčiau būti.
Taip pat norėčiau būti Jono Švažo kūrinio Nukirsti medžiai autoriumi.
Tautvydas Bajarkevičius: To menininko kūrinio, kurio autoriumi gali būti ir bet kas kitas.