Perlų upės delta priklauso skirtingiems Pietų Kinijos administraciniams vienetams, kurie virsta vientisu miestu-plėtiniu. Tai didžiausias gamybinė zona pasaulyje, kurią sudaro Guagdongo provincija su sostine Gvangdžu, “specialiosios administracinės zonos” Hong Kongas ir Macao bei “specialioji ekonominė zona” Šenzen. Skirtingi miestai, pradedant nuo “laisvo”, bet struktūriško Hong Kongo ir baigiant kapitalistiniu/komunistiniu Gvangdžu vystosi skritingose vietose ir skirtingomis kryptimis, tačiau pamažu artėja vienas prie kito, sudarydami milžinišką mega-miestą – kaip galingi aisbergai, daužantys vienas kitą, bet iš lėto susiliejantys į vientisą struktūrą. Tai yra vienas įspūdingiausių regionų pasaulyje ne tik ekonomine ir architektūrine prasme, bet ir dėl novatoriško šiuolaikinio meno, puikių menininkų ir jų grupių, patraukusių tarptautinės publikos dėmesį.

Daugeliui Azijos regionų, o Perlų upės miestui – ypatingai, būdingas autonomiškas parodų tinklas, nepriklausomas nuo valstybės. Atsiradęs iš valstybinių parodinių erdvių trūkumo, jis formuoja esmines meninės produkcijos ir eksponavimo sąlygas.
Perlų upės miesto meninį potencialą sudaro labai skirtingi reiškiniai, kurie ir tapo atspindimi parodoje. Tai nebuvo grupinė paroda tradicine šio žodžio prasme, o veikiau paroda-rinkinys, kuriame atskiros dalys buvo pasiūlytos skirtingų organizacijų. Tai ir dešimtmetį gyvuojanti Para/Site Art Space (Hong Kongas), ir Vitamin Creative Space (Gvangdžu), ir medijų meno grupė Videotage (Hong Kongas), ir Alternative Archive, menininkų įsteigta kino organizacija (Gvangdžu). Šį gyvastingą tinklą formavo ir atskiri menininkai, tokie kaip Jiang Zhi ar menininkai/architektai Gutierrez + Portifaix.