Šiuolaikinio meno centras tesė 2004 metais pradėtą personalinių parodų ciklą, pavadintą EMISIJA (terminas “emisija” naudojamas finansų srityje, jis apibrėžia vienu kartu į apyvartą išleidžiamus vertybinius popierius). Šiuo parodų ciklu buvo pristatomi svarbiausi menininkai, dešimtajame dešimtmetyje formavę naują Lietuvos šiuolaikinio meno kalbą, pelnę daugiausiai kritikų dėmesio, dalyvavę svarbiausiose Lietuvos šiuolaikinio meno parodose, ne kartą atstovavę Lietuvą tarptautinėse parodose ir kartu su Šiuolaikinio meno centru per trylika jo veiklos metų sukūrę platformą, ant kurios auga naujos menininkų kartos.

Parodoje buvo rodomi kūriniai, padaryti menininkui keliaujant po Lietuvos kaimo vietoves ir fotografuojant mergaites, pamatytas kelionės metu.

Tai šiandieninės Lietuvos momentų kolekcija. Parodoje buvo rodomi portretai, sukurti pasitelkiant minimalias priemones, nenaudojant papildomos šviesos ir vengiant bet kokio dirbtinio realybės formavimo. Anot menininko, jis tiesiog fiksuoja tai, ką mato, stengdamasis būti maksimaliai neutralus stebimos realybės atžvilgiu ir nieko joje nekeisti. Nors parodoje rodomi vaizdai visiškai objektyvūs, jie nepateikė aiškių apibrėžiančių išvadų, palikdami daug erdvės suvokiančiai vaizduotei. Tai unikalus tyrimas, balansuojantis tarp objektyvumo ir ‘dokumentinės‘ fikcijos.