Atidarymas: gruodžio 2 d., penktadienį, 18 val.

Šios parodos pavadinimas kilo iš lotyniško žodžio forensis vertimo į anglų kalbą. Forensis žymi platų mokslinių priemonių spektrą, taikomą teismo sistemoje siekiant atsakyti į įvairius teisinius klausimus. Kitaip tariant, tai pastangos, priemonės ir struktūros, pasitelkiamos aiškinantis bylas.

a room with windows
opens up to reveal the interior structure
of a place where law
has become part of the furniture

/—/

what is the first sculpture
it is the anti-book
what is the first book
it is time turned into volume

sealed by the Roman alphabet
writing starts with an assumption
for once, time is just not passing
but channeled through a discursive form
like an evocation

and after this, a shattered moment
unbearable to deal with,
the shame of one
who has tried
to occupy more space
than that of his own body
are there ways out of this
small suicide
by fragmentization

Ištrauka iš Karlo Larssono knygos „Parrot”, Paraguay Press, 2010

Karl Larsson – menininkas, poetas, periodinio leidinio OEI, skirto konceptualiam rašymui ir poezijai, redaktorių grupės narys. Kaip menininkas jis kuria skulptūrinio ir tekstinio pobūdžio darbus. Savo poezijoje Larssonas naudoja eseistines formas ir siekia konceptualaus sąmoningumo. Jis išleido tris poezijos knygas: Form/Force (OEI Editör, 2007), Nightsong (OEI Editör, 2009) ir Parrot (Paraguay Press, 2010). Naujausios jo personalinės parodos buvo surengtos Index galerijoje Stockholme ir Neue Aachener Kunstverein, Achene, Vokietijoje. Neseniai jis dalyvavo grupinėse parodose Stokholmo modernaus meno muziejuje ir 6-ojoje Monumentų Bienalėje Mose, Norvegijoje.

Iliustracija: Karl Larsson. Paraudęs kilimas. 2011, instaliacijos fragmentas. Foto: Juho Nikkilä

Ši paroda yra projekto „Survival Kit“ dalis, įgyvendinta su Europos Sąjungos programos „Kultūra 2007-2013“ parama.

Parodą remia:
IASPIS
Novotelis