Parodos dalyviai:
Algimantas Aleksandravičius, Akvilė Anglickaitė, Julius Balčikonis, Vytautas Balčytis, Vidmantas Balkūnas, Baltijos fotografijos linija (Šarūnas Mažeika, Andrius Ufartas, Tomas Urbelionis, Kęstutis Vanagas), Marius Baranauskas, Augustinas Beinaravičius, Algimantas Bitvinskas, Kostas Bogdanas, Audrius Bučas, Marina Bučienė, Juozas Budraitis, Goda Budvytytė, Liudvikas Buklys, Zenonas Bulgakovas, Arturas Bumšteinas, Vitalijus Butyrinas, Evaldas Butkevičius, Algimantas ir Mindaugas Černiauskai, Neringa Černiauskaitė, Tomas Čiučelis, Darius Čiūta, Aleksandras Dabkevičius, Ramūnas Danisevičius, Rimantas Dichavičius, Gintaras Didžiapetris, Jurij Dobriakov, Ilja Fišeris, Ugnius Gelguda, Vladimiras Ivanovas, Linas Jablonskis, Donatas Jankauskas, Evaldas Jansas, Gintaras Jaronis, Jonas Kalvelis, Povilas Karpavičius, Valentinas Klimašauskas, Karolis Klimka, Gintaras Kuginys, Juozas Laivys, Rimas Linionis, Kazimieras Linkevičius, Dainius Liškevičius, Vitas Luckus, Anton Lukoszevieze, Aleksandras Macijauskas, Tomas Martišauskis, Joseph Miceli, Andrew Miksys, Darius Mikšys, Herkus Milaševičius, Elena Narbutaitė, Robertas Narkus, Vilius Naujikas, Valdas Ozarinskas, Lina Ozerkina, Remigijus Pačėsa, Ernestas Parulskis, Saulius Paukštys, PB8, Saulius Pilinkus, Matthew Post, Romualdas Požerskis, Rokas Pralgauskas, Irena Pranskevičiūtė, Artūras Raila, Romualdas Rakauskas, Tomas Rasiulis, Rolandas Rastauskas, Michail Raškovskij, Airyka Rockefeller, Liudas Ruikas, Galmantas Sasnauskas, Vytautas Stanionis, Vytautas Stankevičius, Jonas Staselis, Marius Stavaris, Vaclovas Straukas, Antanas Sutkus, Algirdas Šeškus, Vytautas Šeštauskas, Aldona Šeštauskienė, Modas Šipyla, Virgilijus Šonta, Simonas Švitra, Gintautas Trimakas, Tomas Urbelionis, Alvydas Urbonas, Raimundas Urbonas, Vladas Urbonas, Vladas Uznevičius, Andrej Vasilenko, Rimaldas Vikšraitis, Marielle Vitureau, Milda Zabarauskaitė, Audrius Zavadskis, Gintaras Zinkevičius, Saulius Žiūra, Mirjam Wirz
„Lietuvos dailė“ – tai kas dvejus metus organizuojama Lietuvos šiuolaikinio meno apžvalginė paroda. 2008 metų parodoje, skirtoje vien fotografijai, dalyvavo net virš 100 autorių. Ją sudarė 8 dalys (6 kuratoriniai ir 2 solo projektai), kuriose buvo apžvelgiami skirtingi laikotarpiai, kartos, žanrai ir įvairiapusiški šiuolaikinio meno santykiai su fotografijos medija.
Legendinio žurnalo „Nemunas“ fotoredaktoriaus Romualdo Rakausko sudaryta paroda „Auksinis „Nemuno“ dešimtmetis 1967 -1977“ pristatė Lietuvos meninės fotografijos pradžią – ryškiausius autorius, labiausiai atmintyje įstrigusius pavienius darbus iš šio leidinio fotopuslapių, ir, žinoma, žurnalo emblema tapusius fotografinius aktus.
Meno istorikė Margarita Matulytė siūlė išmėginti kai kurių fotografijos istorijos schemų stabilumą ir parodai „Testas: 11 vs 1“ atrinko vienuolikos menininkų darbus, sukurtus nuo XX-o amžiaus vidurio iki šių dienų – net labai gerai žinomi autoriai prisistatė su niekada neeksponuotais darbais ir atskleidė netikėtas savo kūrybos puses.
Šių dienų istorijos buvo pasakojamos Lietuvos spaudos fotografijos klubo vadovo Jono Staselio sudarytoje parodoje „Aistra miestui“ – čia pristatomi geriausi spaudos fotografų dokumentiniai kadrai, nebūtinai patekę į žiniasklaidos puslapius.
Su reklamine fotografija, užtvindžiusia miestus, diskutavo parodos „Vilniaus metro“ autoriai – kuratorius Valdas Ozarinskas joje dalyvauti pakvietė fotografijos mėgėjus, kuriems pasiūlė sukurti reklamą sau patiems.
Jaunieji menininkai kviečia apmąstyti šiuolaikinę reginių kultūrą ir vaizdų infliaciją. Kuratorių Julijos Fominos ir Valentino Klimašausko sudaryta parodos dalis „Kai vaizdas tampa pokalbiu“ – tai erdvė ne tik jaunųjų autorių sukurtiems ar surastiems vaizdiniams, bet ir pokalbiams, filmų peržiūroms ir kitiems įvykiams.
Mirjam Wirz kuruotą parodos dalį „Gatvės fotografija“ sudarė trys dalys: 3-iasis laikraščio Flash Institut numeris, inspiruotas detektyvinių žanrų, gatvės fotografijos ir film noir tradicijų, vis kitoje miesto vietoje vykstantis Flash baras, kuris kviečia išnaudoti žinomas erdves neįprastu būdu, ir gatvės performansai.
Greta grupinių parodų, parodoje buvo rodomi ir du personaliniai projektai. Dainiaus Liškevičiaus foto-instaliacija „Rentgenas“ susideda iš daugybės vaizdų, kurie keletą metų buvo fotografuojami jo bute visiškoje tamsoje, naudojant fotoaparato blykstę – privačios erdvės fotografijų rinkinys, tapęs nesąmoningu dienoraščiu.
Artūro Railos projekte „Žemės galia. Mitologinis Vilnius“ fotografija yra tik viena iš sudedamųjų dalių: milžiniški fotopaveikslai, atsiradę bendradarbiaujant su Lietuvos baltų-pagonių bendruomene, specialiai sudarytas Vilniaus miesto geonergetinių žemės galios srautų žemėlapis, koncertas, paskaitos.
Išleistas specialus žurnalo ŠMC Interviu numeris – parodos katalogas.