
Kviečiame mokytis akademinio piešimo arba tobulinti jau turimus įgūdžius su grafike Ieva Daščioraite akademinio piešimo pamokose. Užsiėmimai vyks menininko Augusto Serapino parodoje „Kūno kultūra“, kurioje netradiciškai eksponuojamos gipsinės skulptūros.
Pamokos metu susipažinsite su pagrindiniais akademinio piešimo principais ir juos išbandysite piešdami laisvus ir greitus eskizus. Didžiausias dėmesys bus skiriamas kompozicijai ir šviesotamsai. Turėsite galimybę apžiūrėti ir patyrinėti kitų meninink(i)ų sukurtus eskizus ir piešinius. Aptarsime, kaip pritaikyti akademinio eskizavimo praktikas asmeninei kūrybai ir kokią naudą jos teikia erdvės suvokimo lavinimui.
Dalyviai gali rinktis dalyvauti vienoje ar keliose pamokose. Užsiėmimai vyks:
- Kovo 26 d. 18 val.
- Balandžio 2 d. 18 val.
- Balandžio 9 d. 18 val.
Svarbu:
- Užsiėmimo metu suteiksime molbertus, pieštukus, popierių. Eskizavimui skirtus sąsiuvinius ar popierių kviečiame atsinešti patiems.
- Akademinio piešimo įgūdžiai šiems užsiėmimams nėra būtini. Laukiame visų norinčių išbandyti ir jau turinčių patirties.
- Užsiėmimuose kviečiame dalyvauti nuo 15 metų.
- Dalyvavimas su ŠMC lankytojo bilietu ir išankstine registracija: registruotis.
IEVA DAŠČIORAITĖ trejus metus dirba dailės edukacijos srityje, šiais metais gins grafikos magistro meno tyrimą Vilniaus dailės akademijoje. Jos piešiniai buvo pristatyti meno mugėje „ArtVilnius’22“ Kreatoriumo galerijos stende, taip pat piešinių parodoje „Figūra“ (2023). Be piešinių, Daščioraitė kuria instaliacijas, dalyvauja kūrybiniuose projektuose ir konkursuose. Piešti akademiškai ir kūrybiškai ji mokėsi iš Pauliaus Juškos, Beno Narbuto ir Marijos Marcelionytės-Paliukės. Šiuo metu dirba Jūratės Stauskaitės meno mokykloje.
„Akademinis piešimas man pačiai atvėrė ir duris, ir akis. Visų pirma, tai yra būdas pažinti savo aplinką gilesniu, ne paviršutinišku lygmeniu. Nors piešiame apčiuopiamus ir labai realius objektus, kartu mokomės pamatyti ir nujausti jų struktūrą, tūrį ir tekstūrą. Kokybiškas piešinys reikalauja sąmoningo įsigilinimo į objekto esmę. Kadangi piešiant rankos bendradarbiauja su akimis ir smegenimis, susijungia analitinis ir kūrybinis mąstymas. Tikiu, kad piešimo procesas suartina žmogų su jį supančia aplinka“, – sako Ieva.