Darbo pobūdis:
- elektroninių laiškų ir kitos informacijos srautų valdymas;
- korespondencijos paskirstymas ir siuntimas;
- efektyvus dokumentų registracijos valdymas, veiklos dokumentų rengimas savo kompetencijoje;
- ŠMC elektroninės svetainės administracinės informacijos dalies priežiūra;
- katalogų ir jiems prilygstančios atributikos bei bilietų pirminės apskaitos tvarkymas;
- elektroninės parduotuvės administravimas ir jos užsakymų vykdymas;
- bilietų, apgyvendinimo paslaugų užsakymas projektų dalyviams ir kolegoms;
- bendrų komandos veiklų koordinavimas;
- kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
Reikalavimai kandidatams:
- socialinių mokslų srities aukštasis išsilavinimas;
- puikus dokumentų rengimo ir jų apskaitos taisyklių išmanymas,
- sklandi komunikacija lietuvių ir anglų kalbomis, lietuvių kanceliarinės kalbos išmanymas;
- pageidautina bent 1 metų darbo patirtis administravimo srityje;
- puikios MS Office, G suite ir elektroninės svetainės administravimo žinios;
- greita orientacija, iniciatyvumas, pozityvumas bei paslaugumas.
Mes siūlome:
- atsakingą ir dinamišką darbą novatoriškoje įstaigoje;
- profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
- laiku mokamą atlyginimą;
- darbą kūrybingame ir dinamiškame kolektyve.
Atlyginimas:
Pastovioji atlyginimo dalis nuo 1488 eurų (neatskaičius mokesčių). Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbo trukmė: terminuota darbo sutartis 1 metai.
Darbo laikas: visa darbo diena.
Jei susidomėjote, jūsų gyvenimo aprašymo (CV) ir trumpo motyvacinio laiško (būtina pateikti) laukiame el. paštu [email protected] laiško temoje nurodant „ŠMC administratorius“ iki 2023 m. kovo 10 d. Konfidencialumą garantuojame.