DARBO POBŪDIS:
– elektroninių laiškų ir kitos informacijos srautų valdymas;
– korespondencijos paskirstymas ir siuntimas;
– efektyvus dokumentų registracijos valdymas, veiklos dokumentų rengimas savo kompetencijoje;
– ŠMC elektroninės svetainės administracinės informacijos dalies priežiūra;
– katalogų ir jiems prilygstančios atributikos bei bilietų pirminės apskaitos tvarkymas;
– elektroninės parduotuvės administravimas ir jos užsakymų vykdymas;
– bilietų, apgyvendinimo paslaugų užsakymas projektų dalyviams ir kolegoms;
– bendrų komandos veiklų koordinavimas;
– kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
REIKALAVIMAI KANDIDATAMS:
– socialinių mokslų srities aukštasis išsilavinimas;
– puikus dokumentų rengimo ir jų apskaitos taisyklių išmanymas,
– sklandi komunikacija lietuvių kalba, taisyklingos kanceliarinės kalbos išmanymas;
– gebėjimas bendrauti anglų kalba;
– darbo patirtis administravimo srityje (pageidautina-bent 1 m.;
– puikios MS Office, G suite ir elektroninės svetainės administravimo žinios;
– greita orientacija, iniciatyvumas, pozityvumas bei paslaugumas.
MES SIŪLOME:
– atsakingą darbą novatoriškoje įstaigoje;
– profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
– laiku mokamą atlyginimą.
ATLYGINIMAS:
Pastovioji atlyginimo dalis nuo 1488 eurų (neatskaičius mokesčių). Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbo trukmė: terminuota darbo sutartis 1 metai.
Darbo laikas: visa darbo diena.
Jei susidomėjai, Tavo gyvenimo aprašymo (CV) ir trumpo motyvacinio laiško (būtina pateikti prisegant) laukiame el. paštu [email protected] laiško temoje nurodant „ŠMC administratorius“ iki 2023 m. GEGUŽĖS 22 D. Atrinkti kandidatai bus kviečiami pokalbiui. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.