Renginys vyks lapkričio 27 d., trečiadienį, 18 val. ŠMC Skaitykloje.
Savo paskaitoje prancūzų kuratorė Clelia Coussonet pasidalins įžvalgomis apie savo tyrimų sritį – senuosius amatus bei paveldą ir jų ryšį su meno kūrinių gamybos būdais. Tikėdama, kad menas gali kurti alternatyvų žinojimą bei konstruoti šio žinojimo perdavimo grandis, ji domisi kaip menininkai ir dizaineriai prisideda prie užmirštų ar nykstančių žinių bei amatų tradicijų gaivinimo,išsaugojimo ir peržengia šią užmarštį.
Clelia Coussonet pristatys kelis savo projektus, tarp jų rezidenciją Grenlandijoje, buriančią dizainerius ir vietinius amatininkus drauge kurti produktus, susijusius su tai vietovei būdingomis žiniomis, technikomis, įrankiais ir medžiagomis; ji taip pat papasakos apie savo meninį tyrimą ir kūrinių gamybą Turkijoje, jų ryšį suvietos amatais, audimu ir dažymo technikomis; bei parodą, vykusią Marselio laivų prieplaukoje ir jai specialiai užsakytus kūrinius, įkvėptus tai vietai būdingų žinių ir įgūdžių.
Clelia Coussonnet yra nepriklausoma kuratorė bei meno redaktorė ir rašytoja iš Marselio. Ją domina kokiais būdais, kitaip ar papildant kitas disciplinas, vizualioji kultūra imasi politinių, socialinių ir dvasinių temų. Pastarųjų metų Clelios Coussonnet tyrimai buvo nukreipti į botanikos politiką ir galios struktūras, žinojimo kūrimo, mainų ir perdavimo būdus. Tarp jos kuratorinių projektų – „Leave No Stone Unturned [Remuerlaterre]“, „Le Cube“ — nepriklausoma meno erdvėMaroke, Rabate (2019) ; „Alter me, Alter you [Промениме, променямте]“, Sofijos Gėtės institute Bulgarijoje (2018), „Olympic Stadium, Patio“, Paryžiuje (2018), „Auloin les signaux, al lou’lou’“ Marselio L’Anse du Pharo laivų prieplaukoje (2017) ir„Botany under Influence“ Niujorko meno erdvėje „Apexart“ (2016).
Įėjimas nemokamas, paskaita vyks anglų kalba.
Image: Clémence Marin & Marguerite Reinert, collective crash-test, production phase of Sans titre (mue), 2017. Courtesy the artists.