E.Rakauskaitės projektas nufilmuotas didžiuosiuose prekybos centruose.
Parduotuvės erdvėje kurį laiką slapta kamera buvo fiksuojami projekte nusprendę dalyvauti žmonės. Sukurdama specifines situacijas prekybinėse erdvėse, E.Rakauskaitė kvestionuoja vartojimą ir reklamą kaip komunikacijos ir įtikinėjimo instrumentą.

„Stengiausi būti aktuali, kalbėti su žmogumi tais žodžiais, kurie šiuo metu atrodo suprantami ir tomis temomis, kurios yra artimos. Tikiuosi, nepažeidžiau galiojančių moralės ir padorumo normų.“
(E.Rakauskaitė)

Parodoje:
Lankytojai galėjo sužinoti, kaip žengti koja kojon su laiku.

Išgirsti, kaip paruošti savo butą žiemai, nuvalyti apledėjusius automobilio langus, pašalinti nemalonų šaldytuvo kvapą, kovoti su jaunatviniais spuogais ir atitolinti senėjimo požymius.

Pamatyti, kaip išsaugoti privatumą prekybos centre, ką žmonės veikė paskutinėje tarybinės epochos dvasią, interjerą ir prekių organizacinę sistemą išlaikiusioje „Audėjo“ baldų parduotuvėje.

Šiuolaikinio meno centre vyko 2004 metais pradėta personalinių parodų ciklas, pavadintas EMISIJA 2004 (terminas “emisija” naudojamas finansų srityje, jis apibrėžia vienu kartu į apyvartą išleidžiamus vertybinius popierius). Šiuo parodų ciklu buvo pristatomi svarbiausi menininkai, dešimtajame dešimtmetyje formavę naują Lietuvos šiuolaikinio meno kalbą, pelnę daugiausiai kritikų dėmesio, dalyvavę svarbiausiose Lietuvos šiuolaikinio meno parodose, ne kartą atstovavę Lietuvą tarptautinėse parodose ir kartu su Šiuolaikinio meno centru per keturiolika jo veiklos metų sukūrę platformą, ant kurios auga naujos menininkų kartos.

2004 metais Šiuolaikinio meno centre buvo pristatyti septyni menininkai. EMISIJĄ 2004 lydėjo katalogas, išsamiai pristatantis kiekvieno iš menininkų kūrybą.