Gruodžio 19 d. dirbsime iki 15 val. Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Šiuolaikinio meno centras ieško komunikacijos koordinatoriaus (-ės)

Šiandien Šiuolaikinio meno centras (ŠMC) – viena didžiausių ir daugiausia patirties turinčių šiuolaikinio meno erdvių regione. Kai prieš daugiau nei trisdešimt metų chaotiškas meno laukas gyveno perversmo nuotaikomis, ŠMC sprendimas buvo puristinis – čia turi būti baltas kubas. 

Trisdešimtmečiui praėjus, ŠMC generuoja naują scenarijų. Kol Šiuolaikinio meno centro pastatas uždarytas remontui, esame rekreacijoje. Joje – daug pokalbių ir persvarstymų, koks yra ir koks bus šiuolaikinis menas pasaulyje, Baltijos regione ir Lietuvoje, ir kokia yra Šiuolaikinio meno centro rolė. Kaip ir ŠMC istorijos pradžioje, esame įsitikinę, kad neprivalome kuo nors sekti arba kartoti esamų modelių, nes geriau siūlyti alternatyvą, kitokį sprendimą. 

Dabar – įdomiausias laikas į komandą įsijungti ŠMC komunikacijos koordinatoriui (-ei). Jei kvėpuoji šiuolaikiniu menu, esi žodžio meistras (-ė), gebi kurti ir koordinuoti gyvą, aktualų turinį, domiesi komunikacijos tendencijomis ir taikai skaitmeninės komunikacijos inovacijas – laukiame tavęs.

DARBO POBŪDIS:

– dalyvauti formuojant ir įgyvendinant ŠMC komunikacijos strategiją bei teikti pasiūlymus ŠMC komunikacijos vadovei dėl komunikacijos gerinimo;
– nuolatos domėtis Lietuvos ir užsienio kultūros aktualijomis bei pagal kompetenciją pritaikyti tai savo darbe;
– bendradarbiaujant su ŠMC kuratorių ir komunikacijos skyriaus komanda įgyvendinti parodų, edukacijos programų, renginių ir specialių projektų komunikacijos planus bei įgyvendinti jų komunikacijos kampanijas;
– bendradarbiaujant su ŠMC kuratorių komanda rengti parodų, edukacijos programų, renginių ir specialių projektų tekstus komunikacijai (daug tekstų!);
– užtikrinti matomą ir efektyvią ŠMC projektų komunikaciją žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose, tinklalaidžių platformose ir kituose komunikacijos kanaluose; rengti aktualų, gyvą ir įtraukiantį įvairių formatų turinį socialinių tinklų paskyroms;
– vykdyti potencialių komunikacijos partnerių paiešką, rengti ir įgyvendinti bendradarbiavimo kampanijas.

REIKALAVIMAI KANDIDATAMS:

– turėti aukštąjį meno, kultūros vadybos, visuomenės, komunikacijos, rinkodaros ar humanitarinės krypties mokslų išsilavinimą;
– turėti bent 1 metų darbo arba praktikos patirties panašaus darbo srityje;
– išmanyti rinkodaros ir komunikacijos metodus bei skaitmeninės komunikacijos metodus, puikiai valdyti socialinių tinklų paskyras, vaizdo, garso ir vizualinio turinio kūrimo organizavimą;
– mokėti analizuoti, valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, priimti sprendimus;
– turėti gerus koordinavimo įgūdžius: gebėti planuoti laiką, dirbti komandoje, užtikrinti spartų užduočių įgyvendinimą;
– gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu taisyklinga lietuvių kalba;
– gebėti bendrauti šnekamąja ir rašytine, aukštesne nei vidutinio lygio anglų kalba;
– mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu ir naudotis Google programų platforma.       

MES SIŪLOME:

– įdomų, dinamišką ir menu bei kultūra pripildytą darbą;
– galimybę prisidėti prie šiuo metu vykstančių ŠMC pokyčių ir atsinaujinimo;
– darbą kūrybiškame ir draugiškame kolektyve;
– profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
– laiku mokamą atlyginimą.

ATLYGINIMAS:

Pastovioji atlyginimo dalis nuo 1562,40 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbo trukmė: neterminuota darbo sutartis.
Darbo laikas: visa darbo diena. 

Jei susidomėjote, jūsų gyvenimo aprašymo (CV) ir trumpo motyvacinio laiško (būtina pateikti prisegant) laukiame el.paštu [email protected] laiško temoje nurodant „ŠMC komunikacijos koordinatorius (-ė)“ iki 2023-04-07. Atrinkti kandidatai bus kviečiami pokalbiui. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.